Lansarea concursului de planuri de afaceri în cadrul proiectului Alba Iulia 360
Fundația PAEM Alba, partener în cadrul proiectului Alba Iulia 360, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman, anunță lansarea Concursului de planuri de afaceri, în data de 10. August 2020.
Prin Proiectul Alba Iulia 360 vor fi selectate pentru a fi premiate, un număr total de 10 planuri de afaceri. Valoarea premiului acordat este de 2.000,00 lei, impozabil.
Perioada de depunere a dosarelor la Concursul de planuri de afaceri este 06.08.2020- 14.08.2020 (ora 12:00) .
Calendarul de desfășurare a concursului este următorul :
| Nr. crt. | ETAPE | Perioada |
| 1 | Înregistrarea participanților | 06-14 august 2020 |
| 2 | Evaluarea planurilor de afaceri | 17-18 august 2020 |
| 3 | Publicarea și comunicarea rezultatelor evaluării | 20 august 2020 |
| 4 | Depunerea contestațiilor | 24 august 2020 |
| 5 | Soluționarea contestațiilor depuse și comunicarea rezultatului contestației | 25 august 2020 |
| 6 | Publicarea rezultatelor finale, a listei câștigătorilor concursului de Planuri de afaceri. | 26 august 2020 |
Aplicanții eligibili vor trebui să depună documentele menționate în Regulamentul de acordare a premiilor la concursul de planuri de afaceri și să respecte cerințele acestuia.
Documentele se depun la sediul FUNDAȚIEI PAEM ALBA din strada Traian, nr. 8, Alba Iulia, jud. Alba.
Documentele necesare înscrierii, împreună cu alte informații relevante, se regăsesc mai jos:
Regulament de acordare a premiilor
Anexa 1 – Plan de afaceri- final
Anexa 2 – Tabel al participantilor la concursul de Planuri de afaceri
Anexa 3 – Cerere inscriere concurs
Anexa 4 – Fisa de evaluare a planului de afaceri
Anexa 5 – Tabel centralizator punctaj concurs
Anexa 6 – Proces verbal de desemnare a castigatorilor
Anexa 7 – Comunicare rezultat concurs
Persoanele interesate/aplicanții eligibili care doresc să se înscrie în concurs, pot afla mai multe detalii de la:
- JID Daniela Maria, expert Fundația PAEM Alba, tel: 0788 101713.
Proiectul „Alba Iulia 360“(cod POCU/18/4/1/101639), cu o durată de 36 de luni, este derulat de Primăria Municipiului Alba Iulia, în parteneriat cu : Liceul de Arte ,,Regina Maria” Alba Iulia, Fundația Națională a Tinerilor Manageri, Filiala de Cruce Roșie a Județului Alba, Agentia Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Alba, Fundația PAEM Alba, DAD EXPERTISE S.R.L., BPI Management Consulting Romînia SRL, INTRATEST S.A., Universitatea „1 Decembrie 1918“ din Alba Iulia, Asociația pentru Dezvoltare și Incluziune Socială.
Valoarea totală a proiectului este de aproape 25,2 milioane lei, din care contribuția nerambursabilă este 24,3 milioane, iar 807.983 lei este contribuția Primăriei Municipiului Alba Iulia.
Proiectul „Alba Iulia 360“ este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capitalul Uman (POCU) 2014-2020.
- Published in Anunturi
Rezultatele concursului de planuri de afaceri din proiectul MICESA
FUNDAȚIA PAEM ALBA, partener în cadrul proiectului „Măsuri Integrate de Combatere a Excluziunii Sociale în comunitățile marginalizate din Municipiul Alba Iulia – MICESA“, anunță finalizarea concursului de planuri de afaceri, sesiunea a II-a.
În cadrul concursului, s-a înscris 1 participant ai cărui plan de afaceri a fost evaluat de juriul FUNDAȚIA PAEM ALBA, alcătuit din reprezentanți ai mediului de afaceri și ai patronatelor.
Concursul a constat în parcurgerea a două etape: evaluarea propriu-zisă a planurilor de afaceri depuse și susținerea interviurilor de către candidați în data de 10 septembrie 2019, la sediul FUNDAȚIA PAEM ALBA, Alba Iulia, conform programării publicate.
În această a doua etapă, candidatul prezent a avut la dispoziție 30 de minute pentru a prezenta ideea de afacere, punctele forte ale acesteia, dar și pentru a răspunde întrebărilor adresate de membrii juriului în baza planului de afacere depus.
În urma finalizării procesului de evaluare a planului de afaceri depus în concurs, a fost alcătuit următorul clasament, în ordinea descrescătoare a punctajelor totale obținute (50% punctaj plan de afacere si 50% punctaj interviu):
| Loc | Nume candidat |
| 1 | PRESECAN Natalia Aneta |
Prin proiectul MICESA vor fi selectate spre finanțare un număr total de 15 planuri de afaceri, alocate spre monitorizare câte 5 pentru fiecare din cei 3 parteneri: FUNDAȚIA PAEM ALBA, FNTM și SC DAD Expertise SRL. Valoarea grantului/ ajutorului de minimis pentru fiecare plan de afacere este de maximum 25.000,00 Euro (calculat la cursul inforeuro aferent lunii aprilie 2016, 1 Euro = 4,4623 RON).
- Published in Anunturi
Anunț
Perioada de depunere a dosarelor în cadrul Concursul de planuri de afaceri se prelungeste pana la data de 09 septembrie 2019 (ora 10:00).
- Published in Anunturi
Anunțăm lansarea concursului de planuri de afaceri în cadrul proiectului MICESA
Fundația PAEM Alba împreună cu Fundația Națională a Tinerilor Manageri – FNTM și DAD EXPERTISE S.R.L, parteneri în cadrul proiectului MICESA – „Măsuri Integrate de Combatere a Excluziunii Sociale în comunitățile marginalizate din Municipiul Alba Iulia“, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman, anunță lansarea Concursului de planuri de afaceri în data de 26 august 2019.
Perioada de depunere a dosarelor în Concursul de planuri de afaceri este 26 august – 05 septembrie (ora 16:00) 2019.
Prin Proiectul MICESA va fi selectat spre finanțare un număr de 1 plan de afaceri. Valoarea grantului/ ajutorului de minimis este de maximum 25.000,00 Euro (suma va fi acordată în lei, calculați la cursul inforeuro aferent lunii aprilie 2016, respectiv 1 Euro = 4,4623 RON), respectiv suma de maxim 111.557,50 lei fiecare.
Aplicanții eligibili vor trebui să depună documentele menționate în Metodologia de selecție a planurilor de afaceri și să respecte cerințele acesteia.
- Published in Anunturi
Comunicat de presă
FUNDAȚIA PAEM ALBA, în calitate de beneficiar al proiectului, în parteneriat cu ASOCIAȚIA CONSULTANȚILOR ȘI EXPERȚILOR ÎN ECONOMIE SOCIALĂ ROMÂNIA a implementat, în perioada 24 aprilie 2018 – 23 aprilie 2019, proiectul “PRO Dezvoltare – ONG – uri PRO – active în politicile publice vizând dezvoltarea economică și socială”.
Proiectul a fost cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 1 – Administrație publică și sistem judiciar eficient, Obiectiv Specific 1.1: Dezvoltarea și introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetățeni și mediul de afaceri în concordanță cu SCAP, Cod SIPOCA 252 / MySMIS 111113.
Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului:
Creșterea capacității de dezvoltare strategică și implicare a organizațiilor neguvernamentale, care activează în domeniul dezvoltării economice și sociale, atât în regiunea mai dezvoltată (B-II), cât și în regiunile mai puțin dezvoltate (Centru și Sud – E st), în a formula și promova propuneri alternative cu impact național, la politicile publice în aria cheie ocupare&antreprenoriat/economie socială și a coopera cu autorități/instituții publice, pentru optimizarea proceselor decizionale orientate către cetățeni, în concordanță cu SCAP.
Valoarea totală a proiectului a fost de 963.980,35 lei, din care:
– 944.700,75 lei valoare eligibilă nerambursabilă, din care 793.396,18 lei reprezintă valoarea
nerambursabilă din FSE și 151.304,57 lei reprezintă valoarea eligibilă din bugetul național.
– 19.279,60 lei cofinanțare eligibilă a beneficiarului.
Rezultate obținute în cadrul proiectului: (mai mult…)
- Published in Anunturi
Studiu – ancheta, privind implementarea L.52/2003, modificata in 2013 – privind transparenta decizionala a autoritatilor publice din Romania
Transparenta decizonala a autoritatilor publice din Romania este reglementata prin L52/2003. Prin prisma acestei legi, orice proiect de act normativ propus de autoritatile publice- aflate sub incidenta acesteia- trebuie supus consultarii publice, inainte de a intra in faza de avizare si apoi de adoptare. Proiectele exceptate de la aceasta regula sunt cele din categoria apararii nationale, sigurantei nationale, interese strategice economice si politice ale tarii, informatii clasificate, elemente ale activitatilor economice sau financiare care fac atingere concurentei loiale si date personale potrivit legii (art. 4, L52/2003).
Vezi toată documentația: Studiu_SAR_AA_aplicare-L52-transparenta-decizionala
CES România
STUDIU COMPARATIV
PRIVIND MODUL DE CONSTITUIRE, ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE
AL CONSILIULUI ECONOMIC ŞI SOCIAL EUROPEAN – CESE
ŞI AL CONSILIILOR ECONOMICE ȘI SOCIALE
DIN ȘASE ȚĂRI EUROPENE –
BULGARIA, FRANŢA, GRECIA, ITALIA, OLANDA ŞI SPANIA
Vezi document: STUDIU-COMPARAT-CES-uri
Liste finale candidați selectați ca grup țintă

FUNDAȚIA PAEM ALBA, în cadrul proiectului „PRO Dezvoltare – ONGuri PRO-active în politicile publice vizând dezvoltarea economică și socială”, anunță recrutarea și selecția grupului țintă, în vederea participării la activitățile din cadrul proiectului.
Criterii de eligibilitate
- reprezentanți ai ONG-urilor cu focus pe dezvoltare economică și socială;
- personal din cadrul autorităților și instituțiilor publice ( personal de conducere sau de execuție).
Dosarul de înscriere în grupul tintă al proiectului trebuie să conțină:
- Formularul de intenție pentru înscrierea la activitățile desfășurate, în cadrul proiectului;
- Anexa 12 Formular individual participant;
- Copie BI/CI;
- Copie certificat de naștere;
- Copie certificat de căsătorie ( dacă este cazul);
- Copie act de studii (ultima școală absolvită);
- Adeverință care să ateste statutul de angajat/voluntar.
Calendarul activităților de selecție grup țintă:
- Depunerea dosarelor de înscriere – începând cu data de 29.06.2018 până la data de 16.07.2018
- Evaluarea dosarelor depuse – 19.07.2017
- Depunerea contestațiilor (dacă este cazul) – 20.07.2018
- Publicare listă finală dosare selectate – 23.07.2018
Persoanele selectate vor fi implicate în activitățile proiectului:
- Dezvoltarea capacității ONGuri prin instruire – în programul de formare ”Lobby și Advocacy”
- Organizarea și dezvoltarea Bibliotecii Online de Resurse cu privire la Politicile Publice BOR-PP
- Dezvoltarea de acțiuni de formulare si promovare de propuneri alternative la politicile publice inițiate de Guvern, conform SCAP
- Dezvoltarea de mecanisme/instrumente inovative de consolidare a dialogului social și civic
Procesul de selecție va fi bazat pe aplicarea principiului transparenței, egalității de șanse și non-discriminare.
Persoană de contact: Târziu Aurel- Expert grup țintă și organizare evenimente
telefon 0754.011.469, e-mail: herc.aurel91@gmail.com
METODOLOGIE DE SELECȚIE GRUP ȚINTĂ
FORMULAR DE SESIZARE PRIVIND NERESPECTAREA PRINCIPIULUI EGALITĂȚII DE ȘANSE ȘI GEN
LISTA FINALA GRUP TINTA REGIUNEA CENTRU – ALBA IULIA
- Published in Anunturi









