Denumirea Autorităţii Contractante: FUNDAȚIA PAEM ALBA, str. Calea Moților, nr. 30, Alba Iulia, jud. Alba.
Obiectul contractului: Servicii de închiriere a unui spațiu în cadrul unui imobil cu destinație de punct de lucru, necesar desfășurării activităților din cadul Proiectului Masuri Integrate de Combatere a Excluziunii Sociale in comunitatile marginalizate din Municipiul Alba Iulia-MICESA, COD proiect 101157
Durata contractului: 35 luni
Procedura aplicată:
Procedura este reglementată prin Normele procedurale interne aprobate prin Decizia nr. 7/20.09.2017.
Data-limită şi locul pentru depunerea ofertelor:
26.10.2017, ora 16:00 la sediul FUNDAȚIA PAEM ALBA, str. Calea Moților, nr. 30, Alba Iulia, jud. Alba.
Şedinţa de deschidere a ofertelor are loc in data de 27.10.2017, ora 08:00, la sediul FUNDAȚIA PAEM ALBA.
Persoana de contact:
NEMEȘ Daniel, Coordonator activități
email: dan.nemesh@gmail.com,
Tel: +4 0358401376 Fax: +4 0372009077
Accesarea documentației de atribuire:
Documentația de atribuire cu cerințele minime solicitate de Autoritatea Contractantă sunt disponibile integral la sediul FUNDAȚIA PAEM ALBA, str. Calea Moților, nr. 30, Alba Iulia, jud. Alba și pe site-ul FUNDAȚIA PAEM ALBA www.paemalba.ro la secţiunea Achiziții publice.
Criteriul de atribuire:
Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”.
Descarcă instrucțiuni pentru ofertanți